back to work icon Back to Works

Digital Marketing

brandsbeat - Palmolive, Μια ολοκληρωμένη εμπειρία με μετρήσιμο impact

Work Cover
SERVICES: Digital Marketing

Το SPC σχεδίασε και υλοποίησε μία πρωτοποριακή digital activation καμπάνια για το Palmolive, στοχεύοντας στην ενίσχυση του top-of-mind awareness, του loyalty, αλλά και στη δημιουργία μιας ξεκάθαρα πιο engaging και interactive εμπειρίας για το κοινό.

Η ενέργεια, διάρκειας 05–26 Ιουλίου, συνδύασε ψηφιακή καινοτομία, ψυχαγωγικό περιεχόμενο και ισχυρή στρατηγική performance, καταλήγοντας σε μια ολοκληρωμένη 360° προσέγγιση.

Στην καρδιά της καμπάνιας βρισκόταν η custom Activation Page, όπου το κοινό μπορούσε να πλοηγηθεί σε 19 SKUs μέσω info ribbon, να παρακολουθήσει branded videos, να παίξει ένα interactive game, να συμμετάσχει στο survey και να λάβει μέρος σε δύο διαγωνισμούς. Η σελίδα σημείωσε 25.939 pageviews και 11.071 unique visitors, με εντυπωσιακό average engagement time στο 1’10’’ και συνολικά 114.908 interactions—αναδεικνύοντας την αξία της συμμετοχής και της εμπλοκής του κοινού.

Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία:
• 2.194 μοναδικές συμμετοχές στο game
• 5.832 μοναδικές απαντήσεις στο survey με 100% completion rate
• 3.986 clicks στο info ribbon

Παράλληλα, η digital advertising καμπάνια στο Facebook και το Instagram ενίσχυσε σημαντικά την απήχηση, με 1,438M impressions, 670.9K reach και 14.703 link clicks, κατευθύνοντας στοχευμένη κίνηση προς την activation page.

Με αυτή την ενέργεια, το Palmolive πέτυχε μεγαλύτερο exposure από μια physical activation αντίστοιχου κόστους και υψηλότερο engagement από μια κλασική digital προώθηση. Το αποτέλεσμα: μια ολοκληρωμένη εμπειρία που ενισχύει το brand, μεγιστοποιεί το interaction και αντανακλά την ουσία του σύγχρονου phygital marketing.