Sampling Activation
The van project / Road Show


Το SPC, για λογαριασμό της BEL, υλοποίησε μια ολοκληρωμένη experiential καμπάνια για το La Vache Qui Rit (LVQR) με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, την αύξηση της προτίμησης στο προϊόν και την άμεση τόνωση των πωλήσεων.
Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε σε Βόρεια και Νότια Ελλάδα, αξιοποιώντας τόσο outdoor experiential σημεία όσο και στρατηγική παρουσία μέσα σε super market.
Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρέθηκε ένα premium Road Show, σχεδιασμένο για να μεταφέρει το ανανεωμένο brand experience του LVQR σε διαφορετικές πόλεις. Το custom branded Van αποτέλεσε την κινητή βάση της ενεργοποίησης, συνοδευόμενο από promo προσωπικό με ειδικά outfits, flag banners και όλα τα απαραίτητα visual elements που διασφάλισαν έντονη ορατότητα. Στα experiential spots οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν προϊόντα, να συμμετάσχουν σε διαδραστικά παιχνίδια όπως ο “Τροχός της Τύχης” και να κερδίσουν θεματικά δώρα, ενισχύοντας την εμπειρία και τη θετική συναισθηματική σύνδεση με το brand.
Παράλληλα, υλοποιήθηκαν στοχευμένες in-store ενέργειες στον μεγαλύτερο retailer της Βόρειας Ελλάδας, με εκπαιδευμένο promo προσωπικό που παρείχε γευστικές δοκιμές, ενημέρωση για τα προϊόντα και οδηγούσε την αγορά επί σημείου. Η συνέργεια του outdoor activation με το in-store promotion αύξησε σημαντικά τόσο τη δειγματοδιανομή όσο και τη μετατροπή σε πωλήσεις.
Η καμπάνια ολοκληρώθηκε με υψηλά ποσοστά συμμετοχής και ενισχυμένη προϊοντική προτίμηση, αποδεικνύοντας την αξία των experiential εμπειριών ως στρατηγικό εργαλείο brand engagement. Με αυτό το έργο, το SPC επιβεβαίωσε τη δυνατότητά του να δημιουργεί ενεργοποιήσεις υψηλής απήχησης που συνδέουν το brand με το κοινό του με ουσιαστικό και διαδραστικό τρόπο.