Below the Line Campaign
Campaign με στόχο να κάνουμε τα όνειρα των καταναλωτών πραγματικότητα με τον Jacobs!
Βασισμένοι στην επικοινωνιακή στρατηγική του Jacobs με motto “Ξύπνησε το όνειρό σου“, δημιουργήσαμε μια below the line καμπάνια με στόχο να κάνουμε τα όνειρα των καταναλωτών πραγματικότητα με τον Jacobs.
Καλέσαμε τους καταναλωτές να πάρουν μέρος σε κληρώσεις που θα εκπλήρωναν τα όνειρά τους, ενώ η ενδυνάμωση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε μέσα από το «DREAMS OUR TOUR».
Ένα «αγγλικού τύπου» διώροφο λεωφορείο μεταμορφώθηκε, εξωτερικά και εσωτερικά, σε ένα εντυπωσιακό «Ονειρόσπιτο», το οποίο έκλεβε την παράσταση σε κάθε του εμφάνιση.
Με πολλαπλές εμφανίσεις σε 6 πόλεις της Ελλάδας, ξυπνήσαμε τα όνειρα των καταναλωτών, προσφέροντας τον αγαπημένο τους καφέ Jacobs, ενώ μέσα από έναν interactive μηχανισμό η εμπειρία των καταναλωτών αποτυπωνόταν σε ένα mini video clip το οποίο βοήθησε σε επίπεδο virality, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή στον πανελλήνιο διαγωνισμό.
Οι ημερομηνίες των εμφανίσεων επικοινωνούνταν μέσα από το site, live ραδιοφωνικές εκπομπές πραγματοποιήθηκαν σε κάθε πόλη από τη θέση του «Ονειρόσπιτου», ενώ έγινε και live μετάδοση στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του ANT1 «TΟ ΠΡΩΙΝΟ».