Sampling Activation
Face to face επικοινωνία για νέα σειρά προϊόντων της Kellogg’s!
Η Kellogg’s με περισσότερα από 100 χρόνια εμπειρίας και την αδιαμφισβήτητη ποιότητα στα προϊόντα της, δημιουργεί μία νέα σειρά προϊόντων φυτικής προέλευσης.
Στόχος ήταν να γνωστοποιήσουμε και να αναδείξουμε το νέο προϊόν, προσεγγίζοντας το κοινό, με face to face επικοινωνία, αποκλειστικά και μόνο με tastings, χωρίς καμία άλλη διάδραση ή χρήση άλλων εργαλείων marketing.
Γνωρίζοντας ότι τα προϊόντα αφορούν κυρίως το πρωινό, δημιουργήσαμε ένα στατικό trolley πρωινού ως κυρίαρχο στοιχείο του stage και χώρο επικοινωνίας με το κοινό.
Για να αναδειχτούν τα φυσικά συστατικά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του brand, επιλέχθηκε ο συνδυασμός φυσικού ξύλου με έντονα νερά για τα έπιπλα, ανοιχτόχρωμο ξύλο για τα 2 στοιχεία του backdrop και του δαπέδου, καθώς επίσης και πραγματικά φυτά για την ανάδειξη του φυσικού στοιχείου. Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν premium φυσικά υλικά και στο service των προϊόντων. Επιλέχθηκαν ιδιαίτερου design κεραμικά, γυαλί, ξύλο μέχρι και bamboo για το κουτάλι των γευστικών δοκιμών. Ακόμη και τα συστατικά για τα tastings, όπως γάλα, soya milk, χυμός, γιαούρτι, ξηροί καρποί κλπ. ήταν όλα επώνυμα brands, με χαμηλά λιπαρά και αγοράζονταν καθημερινά προκειμένου να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό γευστικό αποτέλεσμα.
Παράλληλα, η διαρρύθμιση του stage εξασφάλιζε την ευκολία και την άνεση της κίνησης του promo team, χωρίς να χάνεται η οπτική επαφή με το κοινό.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίας, δημιουργήθηκε μεγάλο buzz στο χώρο και το τελικό αποτέλεσμα των tastings ξεπέρασε τις προσδοκίες και τον αναμενόμενο στόχο, ενώ δόθηκαν συγχαρητήρια και από τη διευθύντρια του Golden Hall.