Visual Merchandising
Τo SANITAS μας προσκάλεσε να ανοίξουμε το σπίτι μας και την καρδιά μας!
Τo SANITAS μας προσκάλεσε να ανοίξουμε το σπίτι μας και την καρδιά μας, μέσα από τη νέα του επικοινωνία και να υποστηρίξουμε τις δράσεις που λειτούργησαν με το concept “Σπιτικά και Αγαπημένα”
Mε προϊόντα άμεσα συνδεδεμένα με το ελληνικό νοικοκυριό και τις αξίες του, σχεδιάστηκαν για το συγκεκριμένο concept ενέργειες visual merchandising και υποστηρικτικά buzz activations για τις μεγάλες αίθουσες supermarket.
Ένα σκηνικό από Κυκλάδες στήθηκε το Πάσχα υπενθυμίζοντας τη σημασία αυτής της γιορτής σε όλο το γεωγραφικό πλάτος της Ελλάδας, ενώ ένα μεγάλο, φωτισμένο ιστιοφόρο καράβι ήταν το κυρίαρχο visibility element τα Χριστούγεννα, δίνοντας έμφαση σε ένα παραδοσιακό ελληνικό έθιμο. Η πρωτοτυπία και η συναισθηματική προσέγγιση και στις 2 περιπτώσεις δημιούργησαν την απόλυτη σύνδεση
με το brand SANITAS.