ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Σκοπός του SPC είναι να παραμείνει ο leader στον τομέα της παροχής πλήρως οργανωμένων και εξειδικευμένων υπηρεσιών Προώθησης Πωλήσεων και Field Marketing, παρέχοντας καινοτόμες υπηρεσίες καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών.
Στόχος του SPC είναι:
- Να παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες προς τους πελάτες
- Να δημιουργεί προστιθέμενη αξία στον πελάτη
- Να ολοκληρώνει εντός χρονοδιαγραμμάτων και προϋπολογισμού τις παρεχόμενες υπηρεσίες
- Να βελτιώνει συνεχώς το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας
- Να δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της με βάση τις ηθικές αξίες της εταιρείας
- Να βελτιώνει διαρκώς τον τρόπο παροχής των υπηρεσιών και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της εφαρμογής και τήρησης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
Προκειμένου να επιτευχθούν τα παραπάνω, η Διοίκηση και οι Εργαζόμενοι του SPC, δηλώνουν την Δέσμευσή τους στις εξής αρχές:
- Την παροχή ολοκληρωμένων προγραμμάτων προώθησης με σκοπό τη συνολική βελτίωση της απόδοσης των προϊόντων του πελάτη
- Τη στρατηγική ανάλυση των στόχων και των επιδιώξεων των πελατών μας με στόχο τη σύνθεση προγραμμάτων που στοχεύουν σε άμεσα αλλά και σε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.
- Τη συνεχή παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων με σκοπό τη δημιουργία νέων εργαλείων
- Τη συνεχή βελτίωση της οργάνωσης της εταιρείας
- Τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού με σκοπό την εκπαίδευση στις αξίες και την κουλτούρα της εταιρείας
- Την αξιοπιστία των συνεργατών και των προμηθευτών της εταιρίας μέσα από τη συνεχή παρακολούθηση και αξιολόγησή τους
- Την τήρηση χρονικών και οικονομικών δεσμεύσεων στις υπηρεσίες που εκτελούνται
- Τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρίας μέσω της παρακολούθησης κρίσιμων δεικτών
- Την συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του Συστήματος Ποιότητας.