back to work icon Back to Works

Below the Line Campaign

Campaign με στόχο να κάνουμε τα όνειρα των καταναλωτών πραγματικότητα με τον Jacobs!

Work Cover
YEAR: 2023
SERVICES: Buzz Activation, Marketing

Με βάση τη στρατηγική επικοινωνίας της Jacobs με το μότο «Wake up your dream», δημιουργήσαμε μια below the line καμπάνια με στόχο να κάνουμε τα όνειρα των καταναλωτών πραγματικότητα με την Jacobs.

Προκαλέσαμε τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς που θα εκπλήρωναν τα όνειρά τους, ενώ η ενδυνάμωση της καμπάνιας ξεκίνησε μέσω του «DREAMS OUR TOUR».

Ένα διώροφο λεωφορείο «αγγλικού τύπου» μεταμορφώθηκε, μέσα και έξω, σε ένα εντυπωσιακό«Σπίτι των Ονείρων», που κέρδιζε την προσοχή σε κάθε εμφάνισή του.

Με πολλαπλές εμφανίσεις σε6 πόλεις της Ελλάδας, ξυπνήσαμε τα όνειρα των καταναλωτών, προσφέροντάς τους τον αγαπημένο τους καφέ Jacobs, ενώ μέσω ενός διαδραστικού μηχανισμού, η εμπειρία των καταναλωτών καταγράφηκε σε μίνι βίντεο κλιπ, ενισχύοντας τη δυναμική της καμπάνιας σε επίπεδο viral, με στόχο ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή στον πανελλαδικό διαγωνισμό.

Οι ημερομηνίες των εμφανίσεων ανακοινώνονταν μέσω αφιερωμένου ιστότοπου, πραγματοποιούνταν ζωντανές ραδιοφωνικές μεταδόσεις σε κάθε πόλη από τον χώρο του «Σπιτιού των Ονείρων», ενώ υπήρχε και ζωντανή μετάδοση στην πρωινή εκπομπή του ANT1, «ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ».